Re: [Linux] en iyi p2p programı hangisi

From: Ahmet YILDIRIM (ahmet.yil@gmail.com)
Date: Thu 13 Jan 2005 - 12:28:42 EET

Gift i deneyebilirsin.
en son bildigim 3 ayri networke baglaniyor.
Apollon adinda bir GUI var ve gelismis dosya paylasim programlarini aratmiy=
or.
Apollon icin onerdigim kendi CPUna en uygun derlemeyi kullanman. Hatta kend=
in=20
derlersen cok daha iyi olur. CPUdan cok yiyor cunku.

web adresi:
apollon.sourceforge.net

Iyi calismalar.

Per 13 Oca 2005 10:40 tarihinde, healov =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FD:=20