Re: [Linux] tuhaf İ sorunu

From: abdullah anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Wed 12 Jan 2005 - 23:51:37 EET

merba,

linux'un yapisini pek bilemedigimden xfree86 ve xorg dan pek bisi
anlamadim. anlarsam bisiler dicem. bu arada pc/tr dosyasını buldum. ama
sizinde belirttiginiz gibi cozum degil sorunun cesidi degisecek
oldugundan su anki sorunumdan memnun olduguma karar verdim.

yardimlar icin tesekkurler.

dostlukla,
abdullah anar

Nilgün Belma Bugüner yazmış: