Re: [Linux] kurum ici yazisma

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 03 Jan 2005 - 00:46:19 EET

Merhaba,

Mon, 3 Jan 2005 00:01:31 +0200 tarihinde "Bulent Sener"
<bsener@inonu.edu.tr> soyle yazdi:

BS> Ben de benzer bir araştırma yapıyorum. Aradığım program şöyle bir
BS> senaryoya yanıt verebilmeli. Kurumun bir kaç yerde şubesi var. Bir
BS> serverda öyle bir program çalışacak ki kurum personeli oraya bir
BS> şifreyle ulaşıp kendisi ile ilgili yazıları okuyabilecek ve gereken
BS> yanıtları verebilecek. Personelin yeni yazı ekleme hakkı olacak ama
BS> daha önceden kaydedilmiş (kendisi ya da bir başkası tarafından)
BS> yazıları ve dosyaları silme ve değiştirme hakkı olmayacak.
BS> Bunun için belki php ile web tabanlı bir uygulama yazmak ta çözüm
> [...]
Aslinda yazismanin illa web uzerinden yapilmasi gerekmiyorsa, Ilker
Yenice'nin onerdigi Jabber sunucusu bu isi gorecektir. Bir eklenti ile
MySQL'de kayit tutmasini saglayabilirsiniz. Daha sonra bu kayitlarin web
uzerinden gosterimi icin birkac PHP betigi yazmak zor olmaz sanirim
(yazilmis olanlari bile bulunabilir).

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694