Re: [Linux] kurum ici yazisma

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Mon 03 Jan 2005 - 00:01:31 EET

Tam olarak ne kastettiğinizi açıklar mısınız. Örneğin herhangi bir e-posta programı
işinizi neden görmüyor?
Ben de benzer bir araştırma yapıyorum. Aradığım program şöyle bir senaryoya yanıt
verebilmeli. Kurumun bir kaç yerde şubesi var. Bir serverda öyle bir program çalışacak
ki kurum personeli oraya bir şifreyle ulaşıp kendisi ile ilgili yazıları okuyabilecek ve
gereken yanıtları verebilecek. Personelin yeni yazı ekleme hakkı olacak ama daha önceden
kaydedilmiş (kendisi ya da bir başkası tarafından) yazıları ve dosyaları silme ve
değiştirme hakkı olmayacak.
Bunun için belki php ile web tabanlı bir uygulama yazmak ta çözüm olabilir.
Ama hazırı varsa Amerikayı yeniden keşfetmeye de gerek yok sanırım.
Saygılarımla,
Bülent ŞENER