Re: [Linux] re:linux disk bilgilerine devam

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Sun 27 Feb 2005 - 12:23:54 EET

On Sun, 27 Feb 2005 03:47:08 -0700
 <linuxrd@spymac.com> wrote:
> merhaba
> w2k3: windows server 2003 demektir.Ben c# ve c++ ile programlamada
> calistigim icin ve ayrica internet servisleri vermek ve trojan vs.

Bilmiyordum: ogrenmis oldum..
Ne gibi bir artisi oldugunu bilmiyorum; linuxa gore bir artisi
olacagini da zannetmiyorum; o nedenle bu konuya bir nokta koyarak
ikinci ve sonuncu [sonuncu] oneride bulunmak istiyorum:

Anladigim kadariyla merakli ve cok azimli, yilmayan ve ogrenme atesiyle
yanan birisiniz. Ne guzel!..

O zaman tam da size gore bir linux dagitimini tavsiye edebilir miyim
(kendimce)?

 Slackware linux.

Simdi yapmanizi onerdigim seyi lutfen yapmaya calisin:
Bu yazdigim mektuba ya da linux listelerinden gelen herhangi bir
mektuba cevabinizi;
* slackware linux kurduktan sonra ve
* slackware linux kullanarak
yazin. O zaman sanirim burada sizden cok daha farkli birseyler okuma
sansina erisecegiz.. Hatta sizden birseyler ogrenecegimizi saniyorum.

Cunku, slackware, sordugunuz sorulari ve dahasi simdi sizin akliniza
gelmemis olan diger bircok soruya cevap vermekle kalmaz, size
'ogretir'.. Yeter ki siz ogrenmek isteyiniz, Yeter ki ogrenme
isteginiz ve enerjiniz varolsun..

Not: Yilginlik durumu sozkonusu olursa ve havlu atarsaniz, bu
slackware'in [ya da patrick amcanin] degil, sizin sorununuzdur..

Soylemedi demeyin. :-))

Bu iyiligimi de unutmayin (cunku yazdiginiz listedekilere simdi bir de
slackware eklenecek). :-))

iyi calismalar,

mutlu slackware calismalari,

   günün sözü: linux kullanın, öğrenin, konuya vakıf olun :-))

sevgiyle kalin,

suleyman [acemi linuxcu]
saydin@anadolu.edu.tr