[Linux] Mandrake 10.1 Nvidia suruculeri yardim

From: Emre Candan (emre.linux@gmail.com)
Date: Sun 27 Feb 2005 - 12:03:58 EET

Iyi gunler

Dell Inspiron 5150 Laptop'um var. Ekran karti GForce FX 5200.
Mandrake 10.1 Official kurdum.
www.nvidia.com adresinden Linux surucusunu indirdim.
Ancak kurarken uygun kernel bulunamadı gibi bi hata veriyor.
ftp.nividia.com adresinden uygun kernel biseyi indirmeye calisiyor,
onda da basarisiz oluyor. Sorun neyden kaynaklaniyo olabilir?

Bi de XWindow da root u nasil calistirabilirim? Menu de sadece normal
userlar var.
Menu disinda kullanici ismi giremiyorum.
Son sorum da Herhangibir zamanda XWindow u nasil tamamen kapatabilirim?
Mesela NVidia suruculerini kurarken kapatmami istedi. Kapatacak bi yer bulamadim
root altinda kill -9 -1 yaptim ama hala acik oldugunu soyledi. Artik
son care baslangicta
X i acma diyip yeniden baslattim.

Tesekkurler
Emre Candan