Re: [Linux] (/) kok dizini ile (/home ) dizini arasinda nasil bir fark varda

From: Onder (linux@ondergrup.com)
Date: Fri 25 Feb 2005 - 15:13:15 EET

Merhaba,

Hangi kullanıcı için hangi penere yöneticisini kullanmak istiyorsanız
onu kullanabilirsiniz. Tek yapmanız gereken istediğiniz kullanıcı ile
login olup;

switchdesk kde veya switchdesk gnome yazmak.

Artık startx istediğiniz pencere yöneticisiyle başlar. Yada startx
yerine kdm veya gdm yazarak grafiksel ortamda da seçim yapabilirsiniz.

Bu anlattıklarım Fedora için geçerli. Slackware de de aynı mı hiç denemedim.

İyi çalışmalar.

--
Önder CANKURT