[Linux] Dell Latitude 500 linux monitor ayari ?

From: Dennis Blacktooth (atakan_uk@yahoo.co.uk)
Date: Thu 24 Feb 2005 - 15:23:48 EET

Selam Arkadaslar

Dell Latitude D500 olan laptopa RH9 yukledim.Yanliz ekran cozunurlugunu bir turlu ayarlayamiyorum.Unkown monito diyor .Ekran karti i850 olarak algiliyor .Yanilmiyorsam i810 olmasi lazim.

Daha onceden yukleyen varmi ,ve bu sorunu nasil cozebilirim.
Su an 600*800 cozunurlugunden daha dusuk bir degerle calisiyor.

tesekurler