Re: [Linux] network problemi

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 23 Feb 2005 - 18:30:44 EET

Ethernet kartindan olmasi muhtemel gibi geliyor bana...
Muhtemel yerine kesin ethernet degildir diyebilmek icin
sisteminizi bir live-cd, mesela pardus, ile boot edip
onunla upload/download dener misiniz?

En azindan problemin isletim sistemi kaynakli olup olmamasi
durumunu izole etmis olursunuz.

Saygilar