[Linux] network problemi

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Wed 23 Feb 2005 - 16:48:00 EET

Selamlar,

garip bir Network problemi yasiyor bilgisayarim: Download'da sorun yok ama upload-i yapmiyor. Yani samba'dan kardesimin bilgisayarina dosya kopyalayacakken bir iki 10kblik gonderimlerde bulunuyo sonra cani sIkIliyo onu da yapmiyo ve genelde baglanti kopuyo eger dosya boyutu 1MB yaklasiyorsa. Bende samba'da sorun var diye ftp, http kullanmayi denedeim ayni, kardesime apache (wXP) kurduk upload yine olmuyo.
Bu durumun tektarafli oldugunu tekrarlamak istiyorum, ben 30Kb hizinda kesintisiz kardesimden dosya indirebiliyorum (film falan aldim), yada fc3'un tum cd'lerini netten cektim.Yani kablo sorunu degil. Ben sorunu yaratanin SELinux oldugundan suphelendim (onu bir anligina kapattim yinede sorun ayniydi). Ag kartinindan degildir gibi, en azindan half-full ayari yapmadim (eve gidince bakarim), ama sorunu full-half dublex olmasi yaratiyosa bile iki tarafta da yaratir gibi geliyor.

Not 1:Kardesim yan odada oturuyo! XP kullaniyo ve annemin bilgisayariyla cok guzel aldi-verdi yapabiliyo! Onun firewallundan degil yani.

Not 2: FC3'e gecince basima geldi (2.6.9 kullaniyordum yenice 2.6.10'a terfi ettim, sorun istifini bozmadi!). Daha once GL3 kullaniyordum (2.4 kernel) ve hic bir aldi-verdi sorunu yasamadim!

Not 3: www.fotograf.web.tr sitesi direkt benim bilgisayarim,

Bole, uzun oldu, ama icimi doktum :) Tesekkurler simdiden,