Re: [Linux] Boot Sorunu

From: Oğuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Wed 23 Feb 2005 - 13:29:52 EET

Mesajinizin en vurucu kismi sonuydu; Iyi eglenceler, demissiniz. Tum
dosyalarimi yedekleyip format atmanin eglenceli olacagindan hic suphem
yok; ama eglenmek icin vaktim de yok :-)

Saka bir yana, dev/hda2'nin root partition oldugunu bir yerlerde
belirtip kurtulabilecegimi dusunuyordum, ya da bir sekilde suse 9.2'yi
(format atmadan) bastan kurmanin bir yolu vardir diye dusunmustum.

Bu tur basit bir yontem onerileri gelebilir diye yarina kadar
bekleyip, olmazsa dediginiz gibi yapacagim.

Tesekkurler..