Re: [Linux] Slackware 10.1 Serial Ata HardDisk Problemi

From: M.Baris Demiray (baris@labristeknoloji.com)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 16:32:55 EET

Selam,

Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Mon, 21 Feb 2005 15:15:46 +0200 tarihinde Bekir Ahmetoglu
> <bekirahmetoglu@gmail.com> soyle yazdi:

> sata.i cekirdegi ile kurulumu deneyin.
>
> Kurulum icin CD'den acmaya basladiginizda, boot: ekranini direk gecmek
> yerine ataraid.s yazin enter'a basin.

10.1'de F2 ve F3 ile gelen listede olmayan SATA destekli bir çekirdek de
var aslında. Yine boot: ekranında sata.i adıyla kullanabilirsiniz.

> Kurulumun son asamalarinda cekirdek olarak ayni cekirdeyi secmeyi
> unutmayin.
>
> Kurulum sirasinda kullanabileceginiz cekirdeklerle ilgili ayrintili bilgi,
> ftp://ftp.linux.org.tr/pub/slackware/slackware-current/bootdisks/README.TXT
>
> Doruk
>
> --
> FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
> Ankara : (0312) 3857026 - 4197811
> Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694

M.Baris Demiray

"3 yıldır İdeal Teknoloji'nin bir iş kanalı olarak 'Labris' markasıyla yürüttüğümüz çalışmalarımızda edinmiş olduğumuz başarı, 2005 yılına girerken faaliyetlerimizin bağımsız bir şirkete 'Labris Teknoloji' ismiyle taşınması kararını(spin-off) getirmiştir. Yine, birlikte başarılı projelere imza atabilmek ümidiyle."

Labris Teknoloji