Re: [Linux] Slackware 10.1 Serial Ata HardDisk Problemi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 15:36:06 EET

Merhaba,

Mon, 21 Feb 2005 15:15:46 +0200 tarihinde Bekir Ahmetoglu
<bekirahmetoglu@gmail.com> soyle yazdi:

BA> Slackware 10.1 kurduk. Kurarkende kurduktan sonra da serial ata hdd'i
BA> görmedi. 10.1'de sata desteğinin olduğunu okudum ama olmadı.bir bilgisi
BA> olan var mı acaba?
sata.i cekirdegi ile kurulumu deneyin.

Kurulum icin CD'den acmaya basladiginizda, boot: ekranini direk gecmek
yerine ataraid.s yazin enter'a basin.

Kurulumun son asamalarinda cekirdek olarak ayni cekirdeyi secmeyi
unutmayin.

Kurulum sirasinda kullanabileceginiz cekirdeklerle ilgili ayrintili bilgi,
ftp://ftp.linux.org.tr/pub/slackware/slackware-current/bootdisks/README.TXT

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694