Re: [Linux] modem sorunu!

From: deniz (deniz@vertigo.gen.tr)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 22:57:54 EET

Merhaba,

bende toshiba satellite dizustumde mandrake 10.1 kullaniyorum ve benimde
modemim calismiyor. Mandrake 2.6.8.1 cekirdegini kullaniyor ve modemimin
surucusunu bulamadim. Denemek icin Suse kurdugumda modemim calismisti. SuSe
de 2.4 cekirdegini kullaniyordu. Benim anladigim sorun cekirdek surumunden
kaynaklaniyor ve uygun surucuyu bulamadim. Ag uzerinden internete baglandigim
icin hic bir sorunum yok ama cok ihtiyacim olursa ileride bir linux uyumlu
bir pcmcia modem satin alacagim.

Modeminizi modelini gormek isterseniz Denetim Merkezi uzerinden donanim
ikonuna tiklayin. en altinda Bilinmeyen/Diger basligi altinda modeminiz ile
ilgili detaylari bulabilirsiniz. Ona gore de umarim internette sizin
modeminizin surcusunu bulabilirsiniz.

sevgiler
deniz