[Linux] modem sorunu!

From: Levent Demir (ldemir@tr.net)
Date: Fri 11 Feb 2005 - 18:35:38 EET

Merhabalar,
listeye ilk sorum, laptopa kurdugum linux Mandrake 10.0 da kalan gucu nerden
gorebilecegim di.
bunun cevabini buldum: apm diye bir deamon var. eger x de gormek istersen
xapm yapiyorsun. simdilik sag alt koseye yerlestirdim, ancak mutlaka bunun
daha profesyonel bir cozumu vardir. Soruya cevap vermediginiz icin cidden
cok tesekkur ederim, beni arastirmaya itti ve kendi kendime bisiler bulmanin
hazzini yasadim.

siradaki problemim modem, ancak henuz modemin modelini bile bulamadim (HP
omnibookXE2 PIII 600) olunca herseyi tarihten cikarmak gerekiyor.
ancak telasa gerek yok, biraz uzun surecek ama bunu da bulacagim, bu arada
paket kurmayi ve bi suru seyi ogrenecegim.

anlattiklarinizi dinlemekten keyif duydugumu soylemek istedim...

bilgi konusur, bilgelik dinler :)

Levent Demir
ldemir at tr.net