Re: [Linux] Motorola Mpx200

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 15:54:53 EET

Demek ben tek deðilmiþim :)
Ancak internetten gördüðüm kadarý ile bunu yapan yok. aslýnda teorik
olarak mümükün. (Arm 200 iþlemci ve 10 mb ram(swap tarzý sanýrým)
içeriyor). Ancak en güzeli motorollanýn linux yüklü telefonu A760 almak
olurdu ancak ne yazýkki Türkiyede yok.

Cum, 2005-02-18 tarihinde 15:18 +0200 saatinde, Gökhan Günyol yazdý: