Re: [Linux] ekran cozunurluk problemý

From: e2e (sintsof@gmx.net)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 10:29:47 EET

On Fri, 2005-02-18 at 10:06 +0200, Abdullah Besinci wrote:

> Ä°yi gunler Linux sevenler
>
> Benim soyle bir sorunum var. Kullandıgımız bir proje yonetım programımız bulunmakta. Bu hafta yeni versiyona update edildi.Ve cozunurluk 800x600 den
> 1024x768 e cıktı. Kullanıcılardan birinin 15" monitoru ve Mandrake 10 kurulu bir sistemi var. Ekran cozunurlugu 800x600. Programı kullanamıyor su an.
> [...]
Merhaba,
xfree86 konfigurasyon dosyanizda, ekran kartinizin 1024x768'i de
kullanabilecegini belirtmis olmaniz gerekiyor. XF86Config-4 dosyasindaki
"Screen" bolumunde, cozunurluk ayarlari (ben tek tip renk derinligi icin
yaziyorum) su sekilde olmali:

SubSection "Display"
                Depth 24
                Modes "1024x768" "800x600" "640x480"