Re: [Linux] (konu yok)

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Wed 16 Feb 2005 - 09:43:03 EET

Merhaba

1-X-window (görsel kullanıcı arayüzü) kullanacağınızı varsayarak min
donanımı şu şekilde öneririm:

Desktop

800 mhz cpu 128mb ram 8 mb ekran kartı 512 mb takas alanı 5 gb disk
alanı

Workstation

yukarıdakilerin dışında 256 mb ram

Server

Hangi serverlerın ne yoğunlukta kullanılacağına bağlı olarak değişmekle
beraber yukarıdakilerin dışında en az 512 mb ram ve 10gb disk alanı

Kurulum için i386 isolarını çekip cd ye yazarak kurabilirsiniz. Donanım
özellikleri konusunda yazdıklarım kesin olmayıp bilgisayarı kullanma
amacınıza ve kullandığınız uygulamalara bağlı olarak değişir. İyi
çalışmalar.