Re: [Linux] fedora redhat

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Fri 11 Feb 2005 - 14:05:24 EET

Merhabalar,

centos, bildiğim kadarıyla, RedHat'in Enterprise Server sürümlerinin,
telif-marka haklarından arındırılmış, kaynak kodundan tekrar derlenmiş
hali. Yani, kurumsal bir sunucu, HA falan kuracaksanız, ve RedHat'in
destek paketlerine de ihtiyaç duymuyorsanız, kullanılabilir.

Ama desktop'ta linux kullanmaya yeni başlayacak biri için, ben pek
tavsiye etmem. desktop kullanıcısı için, Livecd'si de olan, veya kolay
kurulan debian-gentoo tabanlı dağıtımları öneririm: Mepis, Ubuntu,
Lycoris, Vidalinux gibi...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.