Re: [Linux] fedora redhat

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Fri 11 Feb 2005 - 08:25:52 EET

Merhaba

Karşıtlık yada taraftarlık söz konusu değil. Yalnızca tercih meselesi.
İlk postamda da söylediğim gibi şu an bir fedora server ı yönetiyorum ve
sorunum yok. Ancak benim yada sizin serverınızdan ziyade genel durumu
değerlendirmek gerekir. Bu açıdanda debian ın kararlılığı bana çok net
gözüküyor.

Bir ikinci noktada da felsefede yatıyor. Red Hat firmasının test
platformu olmaktansa Debian projesine destek vermeyi "tercih" ediyorum.
Başlngıçta da dediğim gibi yalnızca tercih meselesi. İyi çalışmalar.