Re: [Linux] fedora redhat

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Thu 10 Feb 2005 - 19:01:26 EET

Merhabalar,

Devrim GUNDUZ wrote:

> Hepsi Linux. Tabii ki birtakım değişiklikler olacaktır. Pat diye de
> geçin demiyorum. Kurarsınız bir makineye, denersiniz. Takıldığınız
> yerlerde de gerek Debian Türkiye listesi, gerek bu listeler gerekse
> Hz. Google size yardımcı olacaktır. Ancak ileride bir değişiklik
> planlıyorsanız, bu dağıtım Debian olmalı "bence". Biraz daha ileriye o
> şekilde gidebilirsiniz diye düşünüyorum.
>
> Şimdilik Fedora ile devam edin o zaman.
>
> Saygılar,
> - --
> Devrim GUNDUZ devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org,
> devrim.gunduz~linux.org.tr

Bir küçük ek: Artık Debian kullanmak için illa Debian'ı Debian olarak
kurmak gerekmiyor... Mepis Debian temelli, Ubuntu öyle, Libranet öyle...
Ve geleneksel Debian'dan çok daha rahat kuruluyorlar, ve altyapı yine
debian, apt-get vs...

Ben Mepis kullanıyorum, gayet memnunum, tavsiye ederim...

İyi çalışmalar...

Özer Tayiz.