Re: [Linux] fedora redhat

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Thu 10 Feb 2005 - 16:59:55 EET

Merhaba,

Yılların Redhat cisi Devrim Gündüz debian diyorsa bir bildigi vardır :o)

Saka bir yana benim su an kurup yonettigim web+mail+sql sunucu fedora.
Ilk basladigim gunlerde kolayima gelmisti fedora. Gozle gorulur bir
sikayetim olmamasına ragmen genel anlamdaki guvenilirlik ve ozgur
yazılım felsefesine uygunlugu nedeniyle bundan sonraki sunucularimi
debian kuracagim. Sizde belli bir linux deneyimine sahip oldugunuza göre
Debian ı kurup yonetebilirsiniz bence.

Diger taraftan fedoranin redhat firmasının test platformu oldugunu da
akilda tutmak gerekir diye düsünüyorum. Ayrıca emin olun Debian da ilk
zamanlar biraz zorlansanız bile yaptiginiz yatirim gelecekte size iyi
bir sistem yönetimi bilgisi olarak geri dönecektir. İyi calismalar.

Prş, 2005-02-10 tarihinde 08:39 -0600 saatinde, necip@akkas.k12.tr