[Linux] Mikrofon ??

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Tue 08 Feb 2005 - 19:38:10 EET

Merhaba,

Kesin ben bir yerde yanlış yapıyorum diyorum ama mixer ayarlarında
herşey olması gerektiği gibi gözüküyor. Bir mikrofon taktım bilgisayara;
Windows'da sorunsuz çalışıyor. Linux'da kendi sesimi duyabiliyorum ama
ses kayıt programlarında denediğimde ses kayıt olmamış oluyor. Amacım
Skype ile sesli chat yapabilmek...

Mixer ayarlarından Mikrofon'un altındaki Kayıt seçeneğini seçtim falan
ama bana mısın demiyor. Ne denediysem olmadı. Bilmediğim birşey mi var
yapmam gereken ? Lütfen yardımcı olun...