Re: [Linux] /usr/x11r6/bin/startx: line 201

From: Kenan Gürsoy (gursoy@be.itu.edu.tr)
Date: Tue 08 Feb 2005 - 18:48:10 EET

Sistem düzgün kapatılmadığı için bakım modunda açılmış ve dosya sistemi
sadece okunur şekilde mount edilmiş. Senden fsck komutuyla diskini
kontrol edip olası hataları düzeltmen isteniyor

sistemin kurulu olduğu disk bölümü hangisiyse (/dev/hda1,hda2,hdb1...)

fsck /dev/hd*

yazarak dosya sistemini kontrol edebilirsin

Saygılar

Kenan Gürsoy
İ.T.Ü. Bilişim Ensitüsü