Re: [Linux] Pardus'ta ekranim karardi

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Mon 07 Feb 2005 - 17:38:18 EET

 Merhabalar,

On Sunday 06 February 2005 17:00, Ozer Tayiz wrote:
> [...]
> sırasında bir yere kadar geliyor, en altta "pardus root #" prompt'u
> geliyor, ondan sonra ekran kararıyor, ve monitörde "OVER LIMIT" yazısı
> beliriyor, ondan sonra da hiçbir şey gözükmüyor.
>
> Monitörü tanımadı diye yorumluyorum, ama bir şey göremediğim için
> müdahale edemiyorum.
>
> Birkaç kere de açılıştaki minimum ayar seçeneklerini seçtim, bir şey
> değişmiyor...
>
> Monitörüm Vestel'in 15 inç monitörü (5050 falan gibi bir model adı
> vardı, unuttum), ekran kartım Nvidia TNT2.
>
> Ne yapabilirim bunu çalıştırmak için? Bug diye uludağ ekibine me email

 http://bugs.uludag.org.tr adresinde bir hata takip sistemi calistiriyoruz
(bugzilla), rastladiginiz hatalari Query[1] sayfasının Product kismindan
Çalışan CD'yi seçip ilgili basligin altina, ilgili bir baslik yoksa yeni bir
baslik acarak sistem özelliklerinizle beraber yazabilirseniz bizim icin cok
yararli olur :)

 Bir diger yol da [2] adresindeki e-posta listelerine uye olarak sorunu orda
dile getirmek ya da [3] adresinde bir ornegini gorebileeginiz arsivlere goz
atmak. Fakat en iyi yontem bugzilla uzerinden calismak, bu sayede hatalar
ilgililere atanarak gozden kacirilmasi riski ortadan kaldirilmis oluyor
otomatikman..

> O kadar da heveslenmiştim, "yerli malı türkün malı" diye, kursağımda
> kaldı...

 Hatalardan arindirilmis bir sonraki sürümü biz de iple cekiyoruz efendim ;)
Hatalardan yeterince arinmis olmasi icin sizlerin -bizim asla sahip
olamayacagimiz cesitlilikteki donanim ile- yaptiginiz denemelerde cikan
problemleri ogrenmemiz gerekli tabi.

 Ayrica uludag[4] listesine uye olarak gelismeleri takip etmeniz ve vakit
ayirabildiginiz olcude fikirlerinizle katkida bulunmaniz harika olurdu..

 Selamlar.

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren at uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x527D7293, 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4 BD11 FE46 2B92 527D 7293 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -