[Linux] Pardus'ta ekranim karardi

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sun 06 Feb 2005 - 17:00:04 EET

Merhabalar,

Merakla Pardus'u indirip CD'ye basıp, deneyeyim dedim. Fakat, açılış
sırasında bir yere kadar geliyor, en altta "pardus root #" prompt'u
geliyor, ondan sonra ekran kararıyor, ve monitörde "OVER LIMIT" yazısı
beliriyor, ondan sonra da hiçbir şey gözükmüyor.

Monitörü tanımadı diye yorumluyorum, ama bir şey göremediğim için
müdahale edemiyorum.

Birkaç kere de açılıştaki minimum ayar seçeneklerini seçtim, bir şey
değişmiyor...

Monitörüm Vestel'in 15 inç monitörü (5050 falan gibi bir model adı
vardı, unuttum), ekran kartım Nvidia TNT2.

Ne yapabilirim bunu çalıştırmak için? Bug diye uludağ ekibine me email
atayım?

O kadar da heveslenmiştim, "yerli malı türkün malı" diye, kursağımda
kaldı...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.