Re: [Linux] Linuxta dami guvenlik sorunu var

From: lale akcan (l.akcan@gmail.com)
Date: Thu 29 Dec 2005 - 14:58:48 EET

merhaba;

oncelikle malesef Linux'a henuz gecemedim. cunku Linux'u kurmayi dusundugum
D surucusunde
yedeklerim var CD yazicim olmadigindan onlari
CD'ye kaydedemiyorum.
Linux'a gecmenin yollarini ariyorum.
su anda kullandigim isletim sistemi
WindowsXP, okuma programim
Jaws. okuma programim, cogu programi
destekleyor. desteklemedikleri ise
antispyware programlari.
klavye olarak ABD ve turkce F kullaniyorum.
ingilizce kullanmamin nedeni maillerde bazen turkce karakterlerin cikmamasi.
malesef, ingilizcem yeterli degil. bilgisayarla ilgili
bilgime gelince bilgisayar benim asil ilgi alanim.
internette bilgisayarla ilgili
turkce sitelerden yararlaniyorum.

Lale