Re: [Linux] sunucuda olmayan eposta adreslerine mesajatılarak mesajın geri dönmesiylespam yapılıyor

From: acemi nix (aceminix@gmail.com)
Date: Tue 27 Dec 2005 - 19:08:56 EET

merhaba
 sorun çözüldü yani kendi yaptığım denemeler olmayan adreslere eposta atarak
yapılan spamler hallolduu gözüküyor :)

yardım eden herkeze ama özellikle Nilgün Belma Bugüner e çok teşekkür ederim
osıra sonuç alamamıştım bunun nedeni acl den hiç anlamam olduğunu
bildiğimden biraz olayı erledim

drop
   message = unknownmailadress.
   senders = postmaster@*
   !verify = recipient/callout=10s

önceden belirttiğim gibi cpanel yüklü sistemde ve ben bu kısmı spnlara
koymuştum ama öncesinde bi çok accept ooduğuncan çalışmamış. bunu düşünüp
üstede almıştım yine çalışmamıştı ama meğer dosyada synax hatası yapmışım o
sıra.

accept hosts = :

satırından sonra koyunca problem düzeldi.

çok teşşekkür ederim