Re: [Linux] Re: Bursa Eskisehir ve Kutahya Zirvesi (Kai Geek)

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Fri 16 Dec 2005 - 09:51:52 EET

Merhaba Harun,
ismim taklit edildigi icin internet ortamlarinda kullanmiyorum. Ben zirve noktasini ayarlamak icin cabaliyorum. Sayin Taner AYAZ bey'de aramizda olacaklar sanirim. Herkese uygun bir tarihte Kutahya'da olmasini ve burada universitede seminer verilmesini ve de burada hem dokuman hemde cd dagitilmasini dusunuyorum. Eskisehir'den 2 arkadas ve Bursa'da n sizinle birlikte 5 arkadas katilacaktir. Istanbul'dan Taner ile birlikte 3 arkadas ve Tolga gelirse 4 arkadas su an listemde bulunuyor. Bunu ozel mail yolu ile goruselim. Destek olmak isteyenler bana mail atarlarsa isimlerini listeye konusmaci veya almak istedikleri gorev konumunda ekleyecegim.
Saygilarimla,