Re: [Linux] Re: Bursa Eskisehir ve Kutahya Zirvesi (Kai Geek)

From: Harun FİDAN (harun.fidan@kamilkoc.com.tr)
Date: Fri 16 Dec 2005 - 09:29:33 EET

    Adını henüz bilmediğim arkadaşım (Kai Geek) ben Kamil Koç Otobüsleri
A.Ş. bünyesinde yazılımcı olarak çalışmaktayım. Şirketimiz bütün server
sistemlerini (Database, Mail, Firewall, Routing vs) Linux sistemler
(RedHat, Debian, FreeBSD) üzerine kurmayı başarmış ve bu alt yapıya
sahip bir şirkettir. Sizlere seve seve yardımcı olabileceğimizi
bildirmek isteriz. Bu çorbada bizimde tuzumuz bulunsun istiyoruz. Linux
sistemler üzerine buradan Fatih ÖZEROL arkadaşımız herhangi merak edilen
bir konuda seminer vermek istiyor. Ve zaten bu kapasiteye sahip
birisidir. Ben (Harun FİDAN) ve Salih BİLGİN arkadaşım da bu konuda
elimizden ne geliyosa tüm gayreti gösterme çabası içerisindeyiz. Senden
bir çalışma planlaması yapmanı ve bizi yönlendirmeni istiyoruz.
(Etkinlik nerelerde, nasıl ve ne koşullar altında gerçekleşecek).
Saygılarımla..

Harun FİDAN, Salih BİLGİN, Fatih ÖZEROL