Re: [Linux] Slm ve yardým

From: ahmet yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 23:28:46 EET

Her iki işletim sisteminide aynı bilgisatarda kullanabilirsin linux için
yeterli bir boş alan bırakman ve oraya linux dağıtımlarından birini kurman
yeterli. Bilgisayar ilk açılıken sana soracak hangi işletim sistemi ile
açmak istediğini.

Belli başlı komutları www.belgeler.org ve www.linuxnet.com.tr adresinden
bulabilirsin.

Fedore Core 4 kullanmanı tavsiye ederim

Windows da yaptıklarının hepsini ve daha fazlasını linux dağıtımlarında
yapabilirsin. film izlersin, mp3 dinlersi, oyun oynarsın, program yazarsın
vb vb vb.....

Tue, 13 Dec 2005 23:12:33 +0200 tarihinde Alperen Tozluca
<mcrea_2002@yahoo.com> şöyle yazmış:

--
Ahmet Yıldız