[Linux] Selamlar Asus Modemi Tanıtamadım.

From: Hasan Özgün Eyin (hozgune@gmail.com)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 18:03:40 EET

Merhabalar. İlk sorumun cevabı beni yeterince tatmin etti. Bir şey de daha takılmaktayım. Mandrake veya ubuntuya asus adsl modemimi nasıl tanıtabilirim. Hangi chip seti kullandığını bilmiyorum. Ama eagle driverı kurdum. Bağlanmaya çalışıyor ama bağlanamıyor. Yani data ışığı birkaç defa yanıyor.

Linuxtan internete bağlanmayı başarabilsem devamlı ordan bağlanıcam ama durum bu.