[Linux] Printer Sorunu

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 17:56:46 EET

Merhaba,

Önerileriniz üzerine /etc/cups/cups.conf dosyasında LowLevel debug2
modunu açtım. Dosya büyük olduğu için listeye yollanmıyor. O nedenle
dosyayı aşağıdaki adresten görüntüleyebilirsiniz:

http://raptiye.org/dosyalar/cups-error.log

Umarım buradan birşey çıkar. Çünkü her seferinde yazıcıdan çıktı
alabilmek için XP'ye geçmem gerekiyor ve bu da bana çok sıkıntı veriyor.
Görüşmek üzere..