[Linux] Gelecek Linux Paket Seçimi

From: akyil45 (akyil45@gmail.com)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 16:57:33 EET

Arkadaşlar merhabalar

Internetten herhangi bir siteden yazılıp paketi indirirken
redhat,fedora,mandrake,suse gibi her dağıtım için ayrı paket seçenekleri
bulunuyor.ayrıca source kodlarıda bulunuyor.

Ben gelecek linux kullanıyorum (veya pardus herneyse) ,bunlardan hangisini
seçeceğim. Listede genellikle bunlar olmuyor haliyle. Rastgele birini idirip
kurmaya çalışıyorum, yok o eksik yok bu eksik uğraşıyorum. Bu tür dağıtım ve
sürüm bağımlılıkları hakkında bilgisi olanlar bizi aydınlatabilirse
sevinirim.

Herkese iyi çalışmalar.

Mehmet