Re: [Linux] meraba

From: elnos akzon (kolazones@gmail.com)
Date: Tue 30 Aug 2005 - 15:23:01 EEST

Ben de dizüstümde kullanmak istedim, başıma gelmeyen kalmadı. Knoppix,
MandrakeMove,Pardus cd'den açlıştı bazıları ses kartımı görmedi ama sonuçta
çalıştılar. Sonra da 7gb ext3 768mb swap yaptım ve Kubuntu kurdum. Graiksel
arabirime erişemedim. Ekran gitti gelmedi Ctrl+Alt+del yapıp enter'a basınca
kapandı başka hiç tepki vermedi. Sonra sildim onu mandrake10.1 kurdum.
Kurulum hatasız tamamlandı ama bilgisayarımı normal olarak açtığımda herşeye
tamam diyerek açılıyor sonunda no screen found gibi hatalar vererek
açılmıyordu. İnternetten ekran kartımın sürücüsünü buldum(intel kendi
sitedinde linux dirverleri vermiş.) Ama bu sefer de mandrake açılmıyor.
artık herhangi bir noktasında kilitleniyor kalıyor hiç bir tuş çalışmıyor...
Şu anda Sus 9.3 indiriyorum 5cd in in bitmiyor offf :(