Re: [Linux] meraba

From: Tolga Günkut (hardheart@gmail.com)
Date: Tue 30 Aug 2005 - 11:57:03 EEST

Merhaba;

Oncelikle nette bu konu ile ilgili cok çeşitli kaynak var.
sss.linux.org.tr<http://sss.linux.org.tr>bunlardan ikisi. Forum
siteleride size yardımcı olur. Bunları biraz
karıştırın. Kendiniz linuxu kurmaya çalışın ve karşılaştığınız hataları,
zorlukları, çıkmazları buraya yazarsanız; listemizde size çok daha rahat
faydalı olur. Kolay gelsin.

--
Ben öğrenerek öğreten bir öğrenciyim.