Re: [Linux] 64 bitlik linux kurulumu

From: goktan kantarcioglu (goktan99@gmail.com)
Date: Fri 26 Aug 2005 - 17:08:37 EEST

Selamlar

http://www.us.debian.org/ports/ia64/

sanirim debian icin bu dokuman isinize yarar. IA-64 icin cok farki var
mi tam arastirmadim ama, AMD-64 icin olan portlarinda 32 ve 64 bitlik
programlari calistirabilmesi icin surumu mevcut. yanliz bazi uygulamarda
hala sorun oldugu belirtiliyor(OpenOffice, firefox icin flash
plugini,...), onlar icin de chroot ile 32 bitlik sistem calistirmayi ve
bu tur uygulamalari orada calistirmayi onermis.

umarim yardimci olur
iyi calismalar
goktan