Re: [Linux] microsoft ile ilgili bir problem

From: Orhan YILMAZ (orhany@gmail.com)
Date: Fri 26 Aug 2005 - 16:12:10 EEST

Merhaba;

Bahsettiğiniz konu ile alakalı olduğunu sandığım "Linux" e-posta
gurubuna Alper İleri tarafından atılan iletiyi aynen kopyalıyorum.
Kolay gelsin.

---
windows'da diski taşımak için bilgisayardan sökmeden önce aygıt
yöneticisi - IDE/ATA denetleyicinin driver'ını güncelleştir yapıp,
donanımı da "arama listeden ben sececegim" dedikten sonra ordan
standard IDE disk denetleyicini" yüklerseniz, nereye takarsanız takın
çalışır.

çünkü normalde taşıdıktan sonra genelde destination makinenin chipsetinde en ufak bi farklılık oldugu zaman XP açılışta yanlış driver ile açmaya calisir ve acilmaz, mavi ekran cıkar. ---

On 8/26/05, Bilal YILDIRIM <bilalyildirim@gmail.com> wrote: > Arkadaşlar konuyla alakalı değil. Ama yardım alacağım kimse yok çevremde. Ve > yardım istediğim konuya bu listede değinilmişti. > > Ben xp yüklü bir diski çıkartıp başka bir bilgisayara takacağım > > 98 yüklü olsa idi diski yeni bilgisayara taktığım zaman yeni bilgisayarda > çalışırdı. > > Ama xp problem çıkartıyor. > > Bu forumda bunun çözümüne değinilmişti ama şimdi mesajlarda bulamadım. > > İlgilenen arkadaşlara teşekkür. > _______________________________________________ > Linux mailing list > Linux@liste.linux.org.tr > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux > > >

-- Orhan YILMAZ orhany@gmail.com