[Linux] microsoft ile ilgili bir problem

From: Bilal YILDIRIM (bilalyildirim@gmail.com)
Date: Fri 26 Aug 2005 - 15:52:33 EEST

Arkadaşlar konuyla alakalı değil. Ama yardım alacağım kimse yok çevremde. Ve
yardım istediğim konuya bu listede değinilmişti.
 Ben xp yüklü bir diski çıkartıp başka bir bilgisayara takacağım
 98 yüklü olsa idi diski yeni bilgisayara taktığım zaman yeni bilgisayarda
çalışırdı.
 Ama xp problem çıkartıyor.
 Bu forumda bunun çözümüne değinilmişti ama şimdi mesajlarda bulamadım.
 İlgilenen arkadaşlara teşekkür.