[Linux] Ultra Sparc-II 248Mhz makina Debian Kurulumu (partition problem?)

From: Akif CEYLAN (ceylan@electra.science.ankara.edu.tr)
Date: Thu 25 Aug 2005 - 18:08:52 EEST

Selamlar Sparc-II üserine Debian 3.1 kurmaya çalisiyorum fakat bir türlü iki
SCSI diske ait bölümleme isini beceremedim. 9.1 GB lik iki disk var
ikisinide ilk basta sildim '9.1 GB Free Space' olarak görünüyor her
ikiside. yeni bölüm olustur dedikten sonra maximum 9.1GB yazabilmeme ragmen
herseferinde 2 GB lik kisma ait bir bölüm olusturuyor. sonrada geri kalan
bölümü kayboluyor 9.1GB nin? ben çözemedim ne yazik ki. debian.org dan
dokümanlarina felanda baktim ama orda da çok açik bir bilgi yok?
9.1GB lik iki SCSI diski nasil partitionlarina ayirabilirim? tesekkürler
simdiden

Akif CEYLAN