[Linux] quanta utf-8'i turkce iso kaydetmek

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Thu 25 Aug 2005 - 13:27:30 EEST

Quanta utf-8 kopyaladigim dosyayi kaydetmeyi reddediyor. Kucuk bir sey kopyaladigimda sorun
olmuyor,galiba utf-8 olan herseyi degistirebiliyorum ama buyuk bir kopyalamada replace yapsam da
yetmiyor.
bana gicik oldugu karakterleri de gostermiyor ki bulup degistireyim.
Bu kopyala isi ozellikle oo'dan bir sey kopyaladiysam sorun oluyor.
Kolay'i gectim kaydedebilecegim bir yol onerebilirmisiniz?