Re: [Linux] linux'ta mp3 player

From: Caner GOCMEN (micrain@gmail.com)
Date: Sat 06 Aug 2005 - 13:34:48 EEST

Merhabalar,

Dizinleri doğrudan aktarmak konusunda bir şey diyemeyeceğim, öyle
yapmayı denemedim; sistemimde hem win hem de linux var winde iTunes
kullanıyorum. iTunes çok hoş bir program eğer wine çalıştırabilirse
iTunes kullanmanızı öneririm(eğer iPod alırsanız).
Benim iPod bir ay içinde bir yaşına girecek. Bu bir yıllık süre
içerisinde kendisin biraz fazla kullandığım için belki de Alper Bey'in
arkadaşlarından farklı olarak böyle bir şikayetim olabilir fakat
benzer şikayetleri ekşisözlükte de rastladığımı hatırlıyorum. Kolay
gelsin...