Re: [Linux] linux'ta mp3 player

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Tue 02 Aug 2005 - 02:05:54 EEST

Ben de ilk fırsatta iPod almayı düşünüyordum aslında, bu konunun
açılması gerçekten iyi oldu. Bazı ekran görüntülerinde insanların
iPod'ları için programlar falan kullandıklarını görmüştüm ve bu soru
benim de içimde vardı. Chat yaparken web cam kullanamamam gibi, iPod
alınca da böyle kalmak istemem. Benim bir çok arkadaşımda iPod var ve
herhangi bir sıkıntıları yoktu; ilk kez pil konusunda şikayet eden
birini görüyorum. Merak ettiğim şey ise iPod almaya değer mi sizce ? Ben
açıkcası Creative vb mp3 çalarları pek düşünmedim çünkü iPod hem çok şık
hem de bildiğim kadarıyla daha fazla alan sağlıyor..? Önerilerinizi de
yazarsanız çok iyi olur.

Caner GOCMEN yazmış: