Re: [Linux] linux'ta mp3 player

From: Caner GOCMEN (micrain@gmail.com)
Date: Tue 02 Aug 2005 - 01:36:41 EEST

1. Ben iPod kullanıyorum ama Linux altında hiç denemedim, fakat
iTunes'un Linux klonunu duymuştum adı galiba gtkpod'du.
2. iPod yerine Creative,vs. almanı öneririm hem fiyatları daha düşük
diye hatırlıyorum hem de pillerin kontrolü sende :D iPod biraz pil
canavarı ve bence pili biraz çabuk yıpranıyor. Eğer Creative alırsan
standart sarjlı pil kullanabilirsin ve yıprandığında rahatça
değiştirebilirsin ama iPod'da pek öyle bir şansın yok maalesef.

Kolay gelsin....