Re: [Linux] tv izleme problemi

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Mon 01 Aug 2005 - 22:23:44 EEST

Azer Hocam,

saa7134 modülünün tuner tanıma konusunda çok büyük sıkıntıları var
hemen hemen her gün bu modül için yeni bir patch çıkıyor bende bugün
bir adet avermedia avertv cardbus model pcmcia bir tv kartı ile
uğraştım. v4l mailing listesinden önerilen bir patch sayesinde sorunu
bir nebze giderdim fakat hala sorun devam ediyor. Sanırım 2.6.13
çıktığı zaman bu modül kendine gelmiş olacak. İstersen 2.6.13 ü bekle.
Vaktim var, bela arıyorum, kaşınıyorum diyorsan video4linux listesine
üye ol orda derdini anlat 2-3 tane patch yaparsın cvs den yeni
dosyaları çekersin sorunu çözersin. Birazda eğlenmiş olursun.

İyi eğlenceler.