Re: Yanıt: [Linux] Telekomda Yabanci Ozel Tekel istemiyoruz kampanyasi!

From: Mustafa Özbakır (admin@suzertekstil.com.tr)
Date: Mon 01 Aug 2005 - 17:04:39 EEST

Peki Linux un bir yazlilim degilde bir felsefe oldugunu ne zaman anlayacaksiniz. Lütfen artik kimse Linux u bir yazilim, bu grubuda (arastirmasini bile yapmadan,basitce sitesindeki belgelere bile bakmadan basitce herhangi bir arama sitesinden linux yazip baslangicini bile yapmadan gelip ben ne yapmaliyim sorulari bile belesciliktir bence.) beles grubu olarak gormesin.