Re: [Linux] gentoo apache php mysql

From: beyhan@turkunix.com
Date: Fri 29 Apr 2005 - 22:35:23 EEST

> O zaman yanlis kurmussunuz diyeceğim... Şu 3 adım hakkında bilgi lütfen
> 1. Mysql desteginin olmadigini nasil anladiginizi da belirtmenizde fayda
> var.
> 2. Asagidaki komutun ciktisini aynen buraya paste edin bakalim.
> # cat /var/db/pkg/dev-php/mod_php-4.3.11/USE
> 3. Ayrica dilerseniz ve emin olmak icin tek bir satirda
> # USE="mysql php apache2 mod_php" emerge apache2 php mysql
> dener misiniz?

dogrusunu isterseniz o kurdugum gentoo yu silip ustune FreeBSD kurdum
Sindi Digermakinaya Gentoo Kuruyorum Ve burda Sizlerin soledigi
yontemleri kulannarak kurmaya calsiyorum
eger basairili olursam tekrar FreeBSD yi silip gercek makinama Gentoo
kuracam 3-4 gundur gentoo ile ugrasiyorum ve mail serverim calsimiyordu.
oyuzden acilen FreeBSD kurup mail serveri ayaga kaldirdim..