Re: [Linux] gentoo apache php mysql

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sat 30 Apr 2005 - 19:50:26 EEST

>bir kac sefer kurdum ve baktigimda mysql desteginin olmadigini gordum
>mysql destegi olmayan apache ve php de pek bi ise yaramiyor
 O zaman yanlis kurmussunuz diyeceğim... Şu 3 adım hakkında bilgi lütfen
  1. Mysql desteginin olmadigini nasil anladiginizi da belirtmenizde fayda
var.
 2. Asagidaki komutun ciktisini aynen buraya paste edin bakalim.
# cat /var/db/pkg/dev-php/mod_php-4.3.11/USE
 3. Ayrica dilerseniz ve emin olmak icin tek bir satirda
# USE="mysql php apache2 mod_php" emerge apache2 php mysql
dener misiniz?