Re: [Linux] sorun var yardım

From: emregunduz@gmail.com
Date: Fri 29 Apr 2005 - 22:57:52 EEST

ilginize çok teşekkür ederim elimde knopiz yoktu fakat suse yi güvenlik
kipte açıp root şifresi ile login oldum internette vi ile ilgili buldugum
bilgileri kullanarak adresini verdiğiniz dosyadaki 75 Hz olan ayarları 60 Hz
yaptım ve monitörüm çalıştı.Burada yaptıklarımı açıklamamda amaç aynı duruma
duşen olursa onlarda belki çözüm bulur diye.Tekrar tekrar teşekkürler.. EmRe