[Linux] Wine dll

From: Osman İZBAT (oizbat@gmail.com)
Date: Fri 29 Apr 2005 - 15:26:03 EEST

Merhaba.
Nokia Multimedia Converter diye bir windows konsol uygulamasını wine
ile çalıştırmam gerekiyor.

fixme:ole:CoCreateInstance no classfactory created for CLSID
{132ce671-8582-11d5-ad52-00b0d0797201}, hres is 0x80040154
Error: Multimediaconverter dll missing. Please reinstall application.

gibi bir hata alıyorum
programın kullandığı kendi dll dosyalarını birkaç farklı yere
kopyalayarak denedim fakat sonuç alamadım. Dll register edilmesi
gerekiyor sanırım fakat regsvr32 nin wine karşılığı bir yöntem mi var
yoksa wine registery dosyalarını elle mi değiştirmek gerekiyor pek
çözemedim.